Aurora Borealis har produsert Facebook-filmene, og tatt de fleste bildene som er benyttet i kampanjen.
Alle filmene er bygget på samme mal, med en kort presentasjon av hver enkelt ansatt. Alle blir presentert med en liten «Fun-Fact» i starten. Tanke bak «Fun-fact»: La kundene føle at de kjenner deg ekstra godt, når de møter deg i butikken neste gang.
Vi takker alle de hyggelige folkene på XL-BYGG Lofoten for et morsomt oppdrag.
Reklamekampanjer på sosiale medier er effektiv markedsføring. Vi hjelper gjerne din bedrift med kreative ideer til hvordan akkurat din bedrift skal bli lagt merke til.
Ta kontakt for en hyggelig prat.
Svein Arne Hagh – Salgsleder kjøkkenDet hele startet i 1948 på Ballstadlandet og i over 70 år nå har vi levert byggevarer og tjenester til folk i Lofoten!?? Vi ønsker å vise frem vår viktigste ressurs for å overleve i så mange år – nemlig våre ansatte!?Med utdanning, kompetanse og erfaring på til sammen over 250 år gjør de sitt for at DU som kunde får de rådene og hjelpen du trenger.??I dag presenterer vi vår ansvarlige på kjøkkenavdelingen – Svein Arne Hagh?♂️Svein Arne har vært her i en "mannsalder" han også, hele 30 år.? Det sier seg selv at på denne tiden plukker du med deg litt av hvert av kunnskap. Derfor kaller vi han vårt vandrende leksikon, du kan spørre han om det meste!? Han er også den som kommer ut å måler opp ditt nye kjøkken og kan hjelpe deg med den gode planløsningen.??
Posted by XL-BYGG on Thursday, March 14, 2019